Ny träff!

Nu är det äntligen dax för lite spår igen! Vi träffas vid Norvalla parkeringen nu på SÖNDAG 2/5 kl 10:30! Så nu är det bara att packa en fikakorg och klä sig efter vädret! =) 
 Fia kommer att köra intro för några stycken nya och vi kommer även att bestämma nästkommande datum då!
Hoppas att så många som möjligt kommer så att vi kan väcka liv i spårgruppen nu! =)
Skriv gärna en kommentar här eller maila mig om ni kommer så vet vi ungefär hur många vi ska vänta in!
Ha det bra/ Jenny    [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anita Grönroos

Hej!

Jag vill mkt gärna vara med och spåra med min Welshspringer spaniel Lipton. På söndag kan jag nog tyvärr inte komma, har jobbat natt och behöver sova.Vi vill gärna vara med i framtiden!

M.v.h Anita Grönroos

2010-04-28 @ 18:45:08
Postat av: Stina Gottliebsson

Pella och jag ska försöka komma. Kanske inte så mycket för spårträningen som för det att jag vill få Pella att fatta att man inte behöver fara runt som ett jehu bara för att det finns andra hundar i närheten.

Stina G

2010-04-30 @ 15:44:32
Postat av: Isabelle och Adidas

Hej,

Kan tyvärr inte komma.

Vänligen,

Isabelle

2010-05-01 @ 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0